بهترین داروخانه تهران

بهترین داروخانه تهران

ممکن است، این سوال برای شما هم پیش بیاید که بهترین داروخانه تهران در کجا قرار دارد یا چه ویژگی هایی باید داششته باشد. همانطور که می دانید داروخانه ها موظف هستند، داروهای نسخه شده ی بیماران را به آن ها تحویل دهند. پرسنل و افراد شاغل در داروخانه ها بر اساس دستور پزشکان داروهای مورد نیاز بیماران را جمع آوری کرده در اختیار آن ها می گذارند. این فرایند باید با دقت بالایی انجام شود، در غیر این صورت ممکن است اشتباهی رخ بدهد که این اشتباهات منجر به خسارات جبران ناپذیری برای بیماران می شود، در این موقعیت داروخانه باید پاسخگو باشد.

با توجه به این موارد مهمترین ویژگی بهترین داروخانه تهران این است که برای حفظ سلامتی بیماران نهایت تلاش خود را به کار ببندد، فرایند انتخاب دارو را به درستی انجام دهد. افرادی که به عنوان پرسنل در داروخانه ها فعالیت می کنند، لازم است ارتباط خوبی با مراجعه کنندگان داشته باشند. مهمترین وظیفه ی پرسنل داروخانه این است، که شیوه ی صحیح مصرف دارو را برای بیماران با دقت و حوصله توضیح دهند. آن ها موظف هستند داروهایی را که نیاز به نسخه دارند را بدون نسخه در اختیار افراد قرار ندهند.

پرسنل و مسئولان داروخانه وظیفه دارند در مقابل بیمارانی که از شرایط خاصی مانند دیابت رنج می برند بهترین عملکرد را داشته باشند، خدمات تخصصی تری را ارائه کنند. لازم است برای این افراد بهترین برند دارو مطابق با وضعیت آن ها تجویز شود. فردی که به عنوان مدیر و مسئول داروخانه است، باید بر فعالیت های پرسنل نظارت داشته و آن ها را کنترل کند. نکته ی مهم دیگری که وجود دارد، این است یک داروخانه تخصصی و مناسب باید فرایند بسته بندی و برچسب زدن داروها را با دقت زیادی انجام دهد.

ویژگی های بهترین داروخانه تهران

یکی از بهترین داروخانه ها در تهران داروخانه دکتر همایون ذاکری می باشد که ویژگی های منحصر به فردی دارد در ادامه به برخی از این ویژگی ها اشاره خواهیم کرد.

نظم در داروخانه

داروخانه مثل سازمان ها  و مجموعه های دیگر باید دارای نظم مخصوص خود باشند با توجه به اینکه ابن محیط با انبوهی از مخاطبان، بیماران ، متقاضیان مختلف با خواسته های گوناگون دارویی و بهداشتی و سلامتی در ارتباط می باشد.

سیستم مدیریت قدرتمند

این داروخانه دارای یک سیستم مدیریتی مناسب و قدرتمند می باشد، معمولا یک مدیریت قوی نتیجه ی وجود یک سیستم کارآمد و هسته ی قوی می باشد.

دانش کامل پرسنل

پرسنل داروخانه دکتر همایون ذاکری از دانش بالایی برخوردار هستند، دانش این افراد به صورت مستقیم با دارو و داروشناسی ارتباط دارد.

تامین و حفظ سلامتی عمومی

در حالت کلی باید بگوییم داروخانه ای خوب است، که در تامین و حفظ سلامت عمومی مراجع کنندگان خود بسیار کوشا می باشد و به آن اهمیت های لازم را می دهد. داروخانه های حرفه ای و تخصصی برای رسیدن به این امر مهم یک سری اهداف مدیریتی را در محیط کاری خود تعریف و مشخص می کنند.

سیستم آنلاین داروخانه ها

امروزه داروخانه ها برای راحتی بیماران و سهولت در کار آن ها سایت هایی را طراحی کرده اند، که مشتریان و بیماران می توانند به سادگی هر چه تمان تر به صورت آنلاین محصولات آرایشی بهداشتی، داروها را سفارش دهند، سپس آن را درب منزل خود تحویل بگیرند.

داروخانه تهران

یکی از بهترین داروخانه ها در تهران این داروخانه می باشد در واقع داروخانه تهران را می توانیم به عنوان یکی از بهترین نمونه های بهترین داروخانه آنلاین تهران معرفی کنیم. این داروخانه یکی از معتبرترین داروخانه های تهران می باشد، که از سابقه ی دخشانی برخوردار است. همه ی محصولات و داروهایی که در این داروخانه موجود است به شکل آنلاین و اینترنتی به فروش می رسد. این داروخانه با مدیریت دکتر بهرام دهخوارقانی تاسیس شده و در یکی از بهترین مناطق تهران می باشد. این داروخانه با بهترین کیفیت منتظر ارائه ی خدمات به مراجعه کنندگان می باشد.

در ادامه قصد داریم به برخی از خدمات ارائه شده توسط این داروخانه اشاره کنیم.

خدمات داروخانه تهران:

ارائه ی انواع مختلف شامپو مناسب برای انواع موهای سر

  عرضه ی انواع گوناگون کرم‌های ضد آفتاب برای پوست‌ های مختلف

بهترین مولتی ویتامین‌ های مکمل

 انواع قطره‌ های مناسب برای چشم و گوش

انواع ژل شستشوی کودک و بزرگسال

فروش انواع لوسیون مرطوب کننده بدن به همراه کپسول‌ های ویتامین و پروتئین

آدرس: تهران، میدان رسالت، خیابان نیروی دریایی، بالاتر از چهارراه فرجام، پلاک

داروخانه ریحان

یکی دیگر از داروخانه های بسیار معتبر در تهران داروخانه ی ریحان می باشد، این داروخانه دارای همه ی مجوزهای لازم از دانشکده ی علوم پزشکی در ایران می باشد. این داروخانه از امکانات فروش اینترنتی برخودار است. داروخانه ی ریحان مجهز به فروشگاه اینترنتی دارومد است. این داروخانه به شکل روزانه به محصولات خود اضافه می کند، تا بتواند همگام با سلایق مراجعه کنندگان خود پیش بروند.

خدمات داروخانه ریحان:

عرضه ی انواع مختلف ضد آفتاب و کرم‌ های ضد چروک

ارائه انواع کرم‌ های ترمیم کننده و مرطوب کننده

عرضه ژل پاک کننده و صابون شستشو

فروش لوازم جانبی تست قند خون

انواع لوازم آرایشی به همراه انواع فرآورده‌ های گیاهی

ارائه ی مولتی ویتامین‌ های مخصوص آقایان و بانوان

 ارائه ی انواع لوازم طبی خواب و استراحت

آدرس: تهران، یوسف آباد، خیابان اسد آبادی، بالاتر از خیابان سوم، پلاک 1

داروخانه وحیدیه

یکی از داروخانه های قدیمی تهران که قدمت نسبتا زیادی دارد و در سال 1350 توسط احمد علیرضایی تاسیس شده است. این داروخانه بیشتر از 50 سال سایقه دارد و به عنوان بهترین داروخانه تهران برای خرید مکمل شناخته می شود. یکی از مهمترین ویژگی های داروخانه وحیدیه ارائه ی خدمات به صورت شبانه روزی می باشد. این مرکز در طی سالیان خدمت رسانی خود توانسته است، در ارائه ی خدمات و محصولات بهترین کیفیت لازم را در اختیار مراجعه کنندگان قرار دهد.

داروخانه ی شبانه روزی وحیدیه مجهز به امکانات خرید اینترنتی به صورت اختصاصی با استفاده از فروشگاه دکتر لوکس می باشد. دکتر اوکس به عنوان یک فروشگاه اینترنتی وب سایت خود را از سال 1393 تاکنون در اختیار افراد قرار داده است. مشتریان می توانند در هر ساعت از شبانه روز با استفاده از قابلیت های این فروشگاه همه ی نیازهای خود را مرتفع نمایند. دریافت تاییدیه های لازم از سوی وزارت بهداشت می باشد. همچنین دارای گواهینامه استاندارد ایزو از شرکت بین المللی ایتالیا می باشد.

خدمات داروخانه وحیدیه

    انواع آبرسان و مرطوب کننده

    محصولات مراقبت و زیبایی پوست و مو

 محصولات مراقبت از ناخن مژه و ابرو

 انواع شامپو لوسیون و بدن، انواع ضد شوره و ضد ریزش مو

 قرص جوشان‌ های مولتی ویتامین

 مکمل‌ های انرژی زا و رژیمی

 ضد چروک و مکمل‌ های بینایی

شامپوی کودک و صابون کودک ،زانو بند و مچ بند،

تجهیزات پزشکیو  انواع مکمل‌ های بدنسازی

آدرس: تهران، اتوبان امام علی، خیابان ذوالفقاری، خیابان شهید ناصری، پلاک

داروخانه دکتر همایون ذاکری

یکی از داروخانه های معتبر در تهران که امکان خدمات دارویی و زیبایی در زمینه ارائه ی محصولات آرایشی و بهداشتی، مکمل های ورزشی، ویتامین ها و مواد معدنی فعالیت می کند. اگر به دنبال بهترین داروخانه پوست و مو تهران هستید، این داروخانه می تواند به شما کمک زیادی کند. شما می توانید انواع محصولات مراقبتی مو که شامل انواع مختلف ماسک، شامپو، نرم کننده، روغن مو و دیگر محصولات مراقبتی مو برخوردار شوید.

یکی دیگر از خدمات فوق العاده ای که توسط داروخانه دکتر همایون ذاکری در اختیار شما قرار می گیرد، ارائه انواع مکمل ها ورزشی نظیر کراتین، پروتئین، BCAA و …. را تهیه نمایید.

علاوه بر این مواد می توانید انواع مختلف ویتامین ه و مواد معدنی را نیز خریداری کنید. موادی مانند وانواع ویتامین های A,  ب، ث و یتامین K، کلسیم و …. را به راحتی تهیه نمایید.

داروخانه ی دکتر ذاکری از سوی وزارت بهداشت دارای مجوز و اصالت محصولات می باشد. می توانید طیف گسترده ای از محصولات خارجی را که از برندهای معتبر تولید شده اند در این داروخانه تهیه کنید.

یکی از مهمترین ویژگی های این داروخانه دسترسی به خدمات آنلاین و فروش اینترنتی می باشد. این امر موجب حذف واسطه ها شده و شما می توانید انواع مختلف محصولات آرایشی بهداشتی، دارویی را با حذف واسطه ها با مناسب ترین قیمت ممکن خریداری کنید. با خرید اینترنتی این محصولات می توانید آن ها را در کوتاهترین زمان ممکن تحویل بگیرید. ارسال خرید از این داروخانه به سراسر کشور انجام می گیرد.

یکی از مهمترین ویژگی های داروخانه دکتر همایون ذاکری این است که به مراجعه کنندگان خود امکان مشاوره ی تخصصی را می دهد، به این ترتیب افراد می توانند در هنگام انتخاب محصولات مورد نیازشان بهترین انتخاب را داشته باتشند.

داروخانه 29 فروردین

داروخانه 29 فروردین به عنوان با سابقه‌ ترین داروخانه‌ های تهران محسوب می‌ شود که در سال 1329 تاسیس شده است. خدمات  این داروخانه همواره به صورت شبانه روزی به مراجعان خود ارائه داده شده است. یکی مزایای این داروخانه  این است که روز به روز تلاش بر ارتقای خدمات خود به مراجعان را افزایش داده است. داروخانه شبانه روزی 29 فروردین مورد تایید وزارت بهداشت و درمان کشور می‌ باشد این داروخانه امکان عرضه تمامی داروهای مربوط به بیماری‌ های خاص را نیز فراهم آورده است.

داروخانه 29 فروردین یکی از داروخانه هایب منحصر به فرد است که  از هفت بخش مختلف تشکیل شده است که هر یک از این بخش ها برای بیماران به خصوصی ارائه شده‌ است. این داروخانه همه محصولات بهداشتی و تجهیزات پزشکی و ارتوپدی پخش می‌ کند و گزینه‌ ای برتر برای مراجعه افراد محسوب می‌ شود.

خدمات داروخانه 29 فروردین:

 تامین و توزیع داروهای شیمی درمانی و داروخانه داروهای خارجی تهران

 ارائه ی داروهای مربوط به بیماران هپاتیت و پارکینسون و  داروهای بیماران نقص ایمنی

عرضه ی داروهای مربوط به دیابت، قلب و عروق و اعصاب و روان

 داروهای سیستم گوارش و عفونی

 داروهای مربوط به مشکلات پوستی و غیر پوستی،

 انواع شیر خشک‌ های رژیمی و یارانه‌ ای

انواع محصولات بهداشتی، تجهیزات و ملزومات پزشکی و ارتوپدی

آدرس: تهران، خیابان کارگر جنوبی، میدان حر، نبش خیابان دانشگاه جنگ

خدمات داروخانه 29 فروردین

داروخانه کیهان

یکی از داروخانه های قدیمی در تهران داروخانه کیهان است، این داروخانه در سال 1349 تاسیس شده است. این داروخانه یکی از بهترین داروخانه تهران محسوب می‌ شود که مدیریت آن دکتر جهانگیر امین زاده بوده است، که به عنوان یکی از فعالان حوزه ی داروسازی شناخته می شود. مهمترین هدف این داروخانه ارائه ی خدمات به بیماران می باشد. داروخانه ی کیهان به از طرف دانشگاه علوم پزشکی ایران به عنوان داروخانه منتخب انتخاب شده است. این داروخانه موفق به دریافت گواهینامه اهتمام در جهت کیفیت از جایزه ملی کیفیت غذا و بهداشت ایران همچنین به عنوان داروخانه ی منتخب برای دسترسی به داروهای شیمی درمانی توسط دانشگاه علوم پزشکی ایران می باشد.

خدمات ارائه شده توسط داروخانه کیهان:

 امکان فروش داروهای کمیاب و تخصصی

ارائه ی انواع لوازم آرایشی و بهداشتی

 فروش محصولات مراقبت از پوست و مو

 ارائه ی تجهیزات پزشکی و ارتوپدی

 خرید مکمل‌ های غذایی و رژیمی

   عرضه مکمل‌ های گیاهی و لاغری

آدرس: تهران، گیشا، کوی نصر، کوچه دوم، پلاک

داروخانه ستاره

بهترین داروخانه مکمل تهران، داروخانه ستاره می باشد. افرادی که به دنبال داروهای کمیاب و مکمل های ورزشی هستند، می توانند به این داروخانه مراجعه کنند. این داروخانه در حدود 25 سال سابقه دارد، که به عنوان یکی از بهترین داروخانه ها در محدوده ی شهرک غرب می باشد. داروخانه ی ستاره به عنوان یکی از نمایندگی های معتبر برندهای شناخته شده می باشد، که امکان عرضه ی محصولات را در بهترین کیفیت به مراجعه کنندگان ایجاد کرده است. داروخانه ستاره در کنار اینکه بهترین محصولات را ارائه میث دهد، امکان مشاوره 24 ساعته باعث شده که این داروخانه به یک گزینه منحصر به فرد تبدیل شود، شما می توانید در تمام طول شبانه روز برای انتخاب محصولات مناسب از مشاوره های لازم برخوردار شوید. این مشاوره ها شامل انتخاب محصولات آرایشی و مکمل های غذایی خواهد بود.

انواع مکمل و شیر خشک لوازم کودک و نوزاد،

 انواع لوازم بهداشت جنسی ، لوازم مادر و شیردهی،

 مکمل‌ های آقایان و بانوان ، مکمل‌ های ورزشی و غذایی

لوازم مراقبتی بدن

 تجهیزات ارتوپدی و پزشکی

مراقبت و زیبایی از پوست

ارائه ی انواع لوازم اصلاح صورت و بدن آقایان و بانوان

داروخانه ابن یمین

داروخانه شبانه روزی ابن یمین هم اکنون یکی از بهترین داروخانه شمال تهران محسوب می‌ شود. این داروخانه همه محصولات آرایشی و بهداشتی را با کیفیت اصل و مورد تایید وزارت بهداشت به دست مرجعه کنندگان می‌ رساند. داروخانه ابن یمین برای خرید های بیشتر از 800 هزار تومان ارسال رایگان در نظر گرفته است.

دارو خانه ابن یمین از مشاورین متخصصی برخوردار است که افراد قبل از خرید می‌ توانند پرسش های خود را از آن ها بپرسند سپس اقدام به خرید برترین محصولات در حوزه‌های مختلف کنند. داروخانه ابن یمین برای تمامی محصولات خود همواره بهترین کیفیت و قیمت را در نظر گرفته است. پس از خرید می توانید محصولات مورد نیاز خود را در سراسر ایران تحویل درب منزل تحویل بگیرید.

خدمات داروخانه ابن یمین:

 فروش و عرضه مکمل‌ های زنانه

 ارائه ی انواع  تقویت کننده های قوای جنسی

  عرضه مکمل‌ های مربوط به شیردهی و یائسگی

 فروش انواع مکمل‌ های کم خونی و پوکی استخوان

عرضه انواع مکمل‌ های ورزشی تجهیزات ورزشی

  ارائه ی انواع مرطوب کننده و شوینده بدن

 عرضه انواع کرم دور چشم و پاک کننده آرایش

آدرس: تهران، خیابان ستارخان، خیابان سروش یکم، پلاک

داروخانه جمالزاده

داروخانه مرکزی جمالزاده به عنوان بهترین داروخانه مکمل ورزشی تهران در حال حاضر همه محصولات بهداشتی و درمانی خود را در وب سایت تخصصی خود با نام داروکده عرضه می کند. تاریخ تاسیس این داروخانه در مهر ماه سال 1388 به مدیریت آقای مجید خداپرست می باشد.این داروخانه تحت نظارت دکتر داروساز و متشکل از تیم برتر داروسازان متخصص تاسیس و راه‌ اندازی شد. داروخانه جمالزاده داروخانه‌ ای با بیش از 14 سال سابقه فعالیت درخشان می‌ باشد که علاوه برانواع داروهای کمیاب و مختص بیماری‌ های خاص را بهترین داروخانه در تهران برای خرید مکمل بدنسازی می باشد می توانید آن ها را با قیمت مناسبی خریداری کنید. در حال حاضر همه افراد می‌ توانند برای تهیه محصولات بهداشتی و زیبایی مورد نیاز خود با خیالی آسوده به این داروخانه مراجعه کنند

خدمات داروخانه جمالزاده:

 عرضه انواع مختلف مکمل آقایان، بانوان و کودکان

ارائه ی انواع محصولات آرایشی و بهداشتی

دسترسی به مکمل‌ های غذایی و ورزشی

فروش انواع ویتامین و مواد معدنی

انواع کرم‌ های ضد آفتاب و ترمیم کننده پوست

محصولات مراقبت از مو

بهداشت دهان و دندان

انواع ضد لک و ضد چروک

آدرس: تهران، خیابان جمالزاده شمالی، 200 متر بالاتر از خیابان فرصت، نبش کوچه یزدان شناس، پلاک

سخن پایانی

بهترین داروخانه ی تهران کجاست؟ این پرسشی است، که معمولا افراد پیش از خرید دارو و محصولات آرایشی بهداشتی مطرح می کنند. بهترین داروخانه ها همانطور که در ابتدا اشاره کردیم دارای ویژگی های خاصی هستند، یکی از بهترین داروخانه ها در ایران

داروخانه دکتر همایون ذاکری یکی از بهترین داروخانه تهران می باشد، که به شکل شبانه روزی و آنلاین به افراد خدمات ارائه می دهند. امکان خرید آنلاین انواع محصولات و ارسال آن به آدرس مورد نظر خریدار باعث می شود که به میزان زیادی در زمان صرفه جویی شود. دقت داشته باشید برخی از داروخانه ها به شکل تخصصی فعالیت می کنند، لازم است پیش از اقدام به خرید سوابق داروخانه مورد نظر را بررسی کنید.